Aktuality
České Budějovice mají nové telefoní číslo

Pobočka v Českých Budějovicích má od 18.4.2018 má další telefonní číslo, přes které je  možno objednávat.

Poznamenejte si : 569333146

18.4.2018
Mistrovství Mechaniků letos nebude

Vážení návštěvníci a přátelé festivalu, pro rok 2018, jsme se rozhodli festival Mistrovství Mechaniků vynechat. Není to konec, jen si letos dáme pauzu. Po minulých ročnících, jsme se rozhodli čas celého realizačního týmu složeného převážně z našich zaměstnanců, ušetřit a využít ve prospěch projektů, kterým jsme po zralé úvaze dali přednost.

Děkujeme za Vaši přízeň a Těšíme se na shledanou na Mistrovství Mechaniků 2019! Realizační tým Mistrovství Mechaniků

12.4.2018
Všechny novinky

Příprava na sezonu 2015

Příprava na sezonu 2015

Neusnout na vavřínech, to bylo moto týmu Historic racing club Jihlava. Tento článek popisuje úpravy, kterými závodní vůz prošel v období zimní přestávky.

Už v průběhu sezony se pomalu začaly spřádat myšlenky a plány, jak ještě více zvýšit výkon a stabilitu našeho Kadetta. Nápadů na úpravu bylo hodně.
Nakonec bylo rozhodnuto vyměnit podvozek Weitec za nový stavitelný podvozek Koni. Podvozek Weitec nebyl špatný, v minulé sozóně však bylo zaznamenáno několik problémů se stabilitou při náklonech auta v zatáčkách. Podvozek Koni se seřiditelnou tuhostí, by měl tyto problémy odstranit. Původní pružiny od Weitec byly ponechány a byly provedeny drobné úpravy na snížení přední části podvozku. Funkčnost těchto úprav budou prověřeny na Masarykově okruhu v Brně, kde bude vůz před začátkem sezóny otestován.

Další zásadní úpravou této sezóny byla výměna stávajícího diferenciálu za nový samosvorný diferenciál od společnosti Quaife. Tato úprava by měla zvýšit výkon vozu při startech a výjezdech ze zatáček a kompenzovat ztráty v momentech, kdy vůz netáhne, ale pouze "hrabe". Odbornou montáž diferenciálu provedl převodovkář p. Švarc.

Další, ikdyž zprvu neplánovanou úpravou, bylo pořízení sání na motory C20XE od legendární společnosti Lexmaul. Určitě už asi ty více zasvěcené napadlo, proč jsme rovnou nepořídili "čtyřklapku" a podstatně tak zvýšit výkon, než by poskytlo ono sání od Lexmaul. Protože pak by vůz spadal do kategorie E1-2000, závodních speciálů s úpravami a do této skupiny se náš tým řadit nechce.

V neposledné řadě pak byly provedeny drobné úpravy a výměny optřebovaných komponent.
- Zakrytí vedení elektroinstalace,
- Výměna motorového oleje - pro tuto sezónu jsme zvolili kvalitní německý olej Müller Oil 5W40 - exkluzivně vyráběný olej pro společnost coraHB, a olejové filtry,
- Na přání společnosti coraHB, byla ve voze vyměna autobaterie za autobaterii Voltforce - kvalitní baterii, speciálně vyráběnou pro společnost coraHB.

Ještě zbývá vyřešit odmlžování čelního skla za deštivého počasí, stále přebržděný zadek. Toto jsou drobnosti, které budou do doby prvního závodu v Násedlovicích odstraněny, připraveny a otestovány na okruhu v Brně.
O dalších modifikacích nás tým Historic Racing Club bude dále informovat. My samozřejmě držíme palce, aby testování na okruhu dopadlo na výbornou.

Fotogalerie