Aktuality
České Budějovice mají nové telefoní číslo

Pobočka v Českých Budějovicích má od 18.4.2018 má další telefonní číslo, přes které je  možno objednávat.

Poznamenejte si : 569333146

18.4.2018
Mistrovství Mechaniků letos nebude

Vážení návštěvníci a přátelé festivalu, pro rok 2018, jsme se rozhodli festival Mistrovství Mechaniků vynechat. Není to konec, jen si letos dáme pauzu. Po minulých ročnících, jsme se rozhodli čas celého realizačního týmu složeného převážně z našich zaměstnanců, ušetřit a využít ve prospěch projektů, kterým jsme po zralé úvaze dali přednost.

Děkujeme za Vaši přízeň a Těšíme se na shledanou na Mistrovství Mechaniků 2019! Realizační tým Mistrovství Mechaniků

12.4.2018
Všechny novinky

Tuning show Brno 2015

Tuning show Brno 2015

Testování Historic racing clubu proběhlo jako vloni na Masarykově okruhu v Brně.

Historic racing club Jihlava a jezdec Pavel Vrátil testovali na Automotodromu v Brně. Test byl zaměřen na nastavení podvozku a celkově bylo potřeba prověřit funkčnost všech nových dílů, které byly namontovány pro novou sezonu. Následoval tedy první půlhodinový blok jízd, kde se naplno otestoval podvozek Koni. Rozdíl oproti podvozku od Weitec byl zásadní, naklánění auta v zatáčkách zmizelo a nový podvozek fungoval skvěle. Výjezdy ze zatáček, výtečně podpořil nový samosvorný diferenciál.

První dojmy po zakončení testů na okruhu v Brně slovy Pavla Vrátila.

Jaký máte pocit po prvních kilometrech na okruhu s novým podvozkem?

Podvozek byl náš problém v minulé sezoně, necítil jsem, že podvozek funguje jak má a proto jsem byl zvědavý, jak bude fungovat nový podvozek. Musím říct, že jsem velmi spokojený. První část testu jsme naladili podvozek do stavu soft, což je nejměkčí varianta a splnilo se to, co jsem očekával. Vše skvěle fungovalo. V druhé části testování jsme nastavení přitvrdili, ale už to nebylo ono, auto pak začalo uskakovat v zatáčkách. Musíme ještě zapracovat na nastavení na kopec - uvidíme, jaký bude první závod v Násedlovicích.

Co se stalo na konci testu?

Nechápu to, při posledním okruhu, začalo vibrovat levé přední kolo, snažil jsem se dojet do boxů, ale bylo to horší a horší, tak jsem radši auto odstavil, abych něco neponičil. Nakonec jsme zjistili, že nám ulítli tři šrouby ze čtyř na upevnění kola. Kola jsem si sám utahoval těsně před výjezdem na trať. Nechápu proč se to stalo, musím se na to zaměřit. 

Když už jste to "naťuknul", jak se připravujete na první závod v Násedlovicích?

No, první závod je za dveřmi a už teď je jasné, že obhajoba titulu nebude nic jednoduchého. Nicméně auto jsme připravovali celou zimu, tak doufáme, že se výsledky přípravy dostaví. Auto jsme připravovali celou zimu. Nyní je v dobré kondici, tak doufám že se nám to vynaložené usilí na trati vrátí v podobě vítězství.

Přibylo Vám soupeřů, jak to vidíte?

Ano, oproti loňské sezoně je v seriálu MREC 2015 přihlášeno daleko víc soupeřů. Jsem rád, že se v naší třídě objevilo tolik nových soupeřů. Těším se na souboje s nimi a doufám, že každý závod jich bude startovat co nejvíce.

Po Násedlovicích bude vlastně váš domácí závod v Náměšti nad Oslavou, jak se těšíte?

Náměšť je pro mě speciální trať a jak říkáte, je to pro nás v podstatě domácí závod, vzpomínám si, jak jsem před lety na závody do Náměště jezdil jako divák, celý natěšený na výkony jezdců a atmosféru závodů. Teď je to pro mě jiné, nyní jsem já na tom kopci a jedu o čas. Znám tady každou zatáčku metr po metru a těším se na diváky, kterých je tady vždycky ohromné množství. Je úžasné je vidět všude okolo tratě a je skvělé mávat všem při svozu.

Poslední otázka bude na Vaše cíle v sezoně, cítíte se na obhajobu?

Vše se bude odvíjet od spolehlivosti vozu a mnoha dalších faktorů, a samozřejmě mého výkonu. Naším cílem je obhájit titul ve třídě HA1 - 2000 a uděláme pro to vše co půjde.

Fotogalerie

 

Video



Na konci videa je vidět problém na levém předním kole, kde i přes dotažení šroubů tři z nich ulítly.