Aktuality
České Budějovice mají nové telefoní číslo

Pobočka v Českých Budějovicích má od 18.4.2018 má další telefonní číslo, přes které je  možno objednávat.

Poznamenejte si : 569333146

18.4.2018
Mistrovství Mechaniků letos nebude

Vážení návštěvníci a přátelé festivalu, pro rok 2018, jsme se rozhodli festival Mistrovství Mechaniků vynechat. Není to konec, jen si letos dáme pauzu. Po minulých ročnících, jsme se rozhodli čas celého realizačního týmu složeného převážně z našich zaměstnanců, ušetřit a využít ve prospěch projektů, kterým jsme po zralé úvaze dali přednost.

Děkujeme za Vaši přízeň a Těšíme se na shledanou na Mistrovství Mechaniků 2019! Realizační tým Mistrovství Mechaniků

12.4.2018
Všechny novinky

Diváky u Hustopečí - 14.9.2014

Diváky u Hustopečí - 14.9.2014

I přes nepřízeň počasí se poslední závod sezóny vydařil.

Poslední závod seriálu se odehrál na jižní moravě v Divákách u Hustopečí.

Předpověď počasí nebyla dlouhodobě před závodním víkendem nikterak příznivá. Byly hlášeny průtrže mračen a lokální záplavy. Oproti zvyku náš tým přijel do dějiště závodu až v sobotu ráno, kdy už vydatně pršelo. Tým zvažoval, zda se vůbec soutěží zúčastní a bude startovat, protože titul ve skupině HA1 - 2000 byl pop uplynulých umístěních jistý. Nicméně nebylo rozhodnuto o třetím místě v v kategorii historik. Zvláště pak když svůj start avizoval Surówka s Metalexovou formulí, který ztrácel jen pár bodů na bronzovou příčku. Přihlášení proběhlo tedy jen na sobotní závod s tím, že se uvidí, jak to půjde a jak se také bude dařit našemu soupeři.

První trénink byl odstartován za deště a na závodní dráze bylo hodně vody a nečistot, tým se rozhodl tréninkové kolo odjed na sériových pneumatikách.
Už při startu bylo jasné, že to nebyla dobrá volba...od kolegů zaznělo, že je lepší jet na mokru na slickách, než jakékoliv sériové "gumě". To jsme záhy pochopili také a to ihned po startu. čas 1:51:69 ani nestojí za zmínku...

Druhý trénink již na slickách probíhal stále na mokré trati, ikdyž už nepršelo, dráha byla stále mokrá. Čas v této tréninkové jízdě byl nesrovnatelný s tím prvním a tak zavládlo vyrazné uspokojení a ujištění, že to přece jen na těch slickách půjde.
Druhý trénink skončil s časem 1:37:57. V druhém tréninku se nedařilo našemu hlavnímu soupeři, který v jedné ze zatáček nedobrzdil a svoji formuli havaroval. Do první ostré závodní jízdy nenastoupil, takže nebyl klasifikován.

Pavel Vrátil tak do ostrých jízd vyrazil s čistou hlavou a soustředil se pouze na soupeře ve skupině. První závodní jízda už se jela na oschlé trati. Po první jízdě Pavel Vrátil skončil s časem 1:32:09, což byl průběžně první čas ve skupině. Čekalo se na druhou závodní jízdu, před kterou každý účastník vzhlížel k nebi, protože mračna se opět začala stahovat.
Start druhé jízdy se také povedl a Pavel Vrátil dokončil jízdu na oschlé trati s časem 1:28:50, který se od první jízdy zlepšil a dalo se čekat umístění mezi první trojicí - tak se i nakonec stalo.

Za zmínku stojí druhé místo pro Jána Ondrejku s raritou na našich kopcích a to s dvoulitrovou Škodou 200RS.
První místo pro náš tým a další pohár již byl v našich rukách.

Po nedokončení sobotního závodu jezdce Surówky měl náš tým již dostatečný náskok na třetím místě absolutně. Vzhledem k dosaženým sobotním vítězstvím, meteorologické předpovědi na neděli a po zvážení všech rizik jsme se rozhodli, že v nedělním závodě náš tým startovat nebude.

Vzhledem k situaci která panovala na trati po našem odjezdu se ukázslo, že naše rozhodnutí zbytečně neriskovat bylo správne. Závody byly několikrát přerušeny.
První sezona je tedy za námi a nutno dodat, že byla mimořádně úspěšnou sezónou.