Aktuality
Nezvítězili jsme, ale i tak nás to těší

V soutěži "Cena hejtmana kraje Vysočina za společenskou odpovědnost", se naše společnost umístila na pátém místě.

11.4.2017
Napsali o nás

www.motofocus.czPortál motofocus.cz uveřejnil článek "coraHB autodíly výhradním distributorem firmy Comline pro ČR"

 

 

 

 

 

 

 

 

28.2.2017
Všechny novinky

Autodrom Vysoké Mýto 9. - 10. 4. 2016

Autodrom Vysoké Mýto 2016

Autodrom Vysoké Mýto 9. - 10. 4. 2016

Prvním závodem začala sezona 2016 a to na Autodromu ve Vysokém Mýtě. Nebyl to zrovna závod do vrchu, ale po zrušeném závodu, který se měl být ve Šternberku se toto řešení zdálo jako ideální pro "rozježdění" před ostrou zkouškou v Náměšti nad Oslavou.

A je to tady!! Kolotoč závodů do vrchu se roztočil a vše započlo ve Vysokém Mýtě. První závod se měl původně odehrát na legendárním kopci ve Šternberku, ale pro přílišné vytížení kopce po celý rok bylo magistrátem města Šternberk zrušeno povolení k pořádání závodu. A tak organizátor hledal nějakou alternativu, protože bylo potřeba se takříkajíc "rozjezdit" před technicky náročným závodem v Náměšti nad Oslavou a tak nebylo možné jen tak první podnik zrušit. Vysoké Mýto byla jedna z variant a když se zjistilo, že kopec v Násedlovicích bude sloužit jako objížďka kvůli opravám, zbyl už jen autodrom Vysoké Mýto.

Nutno říci, že náš tým nebyl nijak nadšený s tímto řešením, ale jelikož tento závod byl bodován v plné míře, tak účast byla v podstatě nutná. Už tolikrát zmiňované počasí, dělalo vrásky na čele celému týmu, protože už při příjezdu na autodrom do Mýta pršelo. Za stálého deště bylo postaveno zázemí týmu a uschován závodní speciál pod týmový stan. Předpověď na sobotu a neděli nebyla nijak příznivá a tak Pavla Vrátila čekal závod na mokré trati.

Sobota: Jak tým předpokládal, tak se i stalo. Nejen že celou noc nepřetržitě pršelo, ale i okolo týmového zázemí se vytvořily kaluže...nic příjemného. Nezbylo, než se soustředit na závodní výkon. Po prvním tréninku bylo jasné, že se na vodě se moc závodit nedá, nešlo o žádné závratné rychlosti. Tyt podmínky však platili pro všechny stejně. Po "oťukání" trati ve dvou tréninkových jízdách a seznámení se ze zatáčkami, mohlo dojít k ostrému startu našeho jezdce. V zádech měl dva soupeře ve své třídě a to Petra Brouska na Mini a polského účastníka tohoto závodu Przemka Kurka na VW Golf II GTi. Situace tedy nebyla nijak předem jasná a po tréninkových jízdách to vypadalo, že polský závodník bude mít na mokru navrch a to i vzhledem ke krásně řadící převodovce Hewland, kterou měl polský jezdec osazenou ve svém Golfu. První ostrou Pavel vrátil ztrácel na Przemka 5 vteřin... Nic nebylo ztraceno, následovala druhá jízda. Tu tentokrát vyhrál náš Pavel Vrátil se svým "GSíčkem" a to o 3 sekundy. Jak už se dá celkem jednoduše spočítat, druhé místo našeho jezdce bylo jisté a to ze ztrátou dvou vteřin. Nezbylo, než se soustředit na nedělní druhý závod a trošku "poštelovat" techniku.

Neděle: Buohužel počasí se nezlepšilo a stále pršelo.... Ikdyž tým doufal v lepší počasí, ráno nepředvídalo žádné zlepšení. Čekal nás další propršený den a mokrý závod. Nálada po celém depu byla pochmourná a déšť nikomu na náladě nepřidal. A tak i v tomto duchu se začalo najíždět na rošt prvního tréninku. V něm náš jezdec zkoušel nájezdy přes obrubníky (pro vrchařské auto žádný med) a tím pádem muselo dojít ke změně nastavení podvozku a výrazněji ho "změkčit". Stalo se a po nastavení podvozku mohl náš jezdec vyrazit na druhý trénink aby otestoval již zmiňovanou změnu nastavení. Ale po nastoupení do auta a upevnění bezpečnostních pásů se z amplionů ozvala špatná zpráva. M

artinu Šabíkovi jedoucí na Ford Focus podle informací praskla vana motoru a zaolejoval celou trať.... už do tak kluzkého povrchu se začal míchat i olej. Rozhodnutí organizátora závodu bylo, že zkusí "vyvapkovat" celou trať a tím odstříkat vyteklý olej ze závodní stopy. V průběhu čištění pro potěchu všech přestalo pršet a jednotlivá místa začla osychat. Čištění skončlo po téměr dvou hodinách čekání. Následovala porada všech jezdců z organizátory závodu o tom, jak se pojede, vzhledem k velké časové ztrátě. Rozhodnutí padlo na jedno zkušební kolo a pak jedno ostré měřené a zároveň bodované kolo. Náš jezdec si po zkušební jízdě pochvaloval nové nastavení, které zlepšilo průjezd zatáčkama a zároveň lépe absorbovalo nárazy od obrubníků. Nicméně nebylo jisté, zda to na polského závodníka bude stačit.

Start do jediné měřené jízdy byl tu. Okamžité dojmy po jízdě vyjádřil náš jezdec Pavel slovy: "Strašně mě to bavilo a jsem spokojenej". S tímto dojmem se čekalo na čas Przemka. Spokojenost Pavla se přetavila v první místo ve své třídě, když porazil polského závodníka o necelých 5 vteřin. Svým výkonem zasebou nechal i některé speciály ze třídy E1 a jiné. Spokojenost v tomto případě byla veliká a velké očekávání na domácí závod v Náměšti nad Oslavou bylo o to větší.

Mimo sobotního druhého místa se podařilo umístit i ve skupině historik, kde obsadil Pavel Vrátil třetí místi a v nedělním závodu první místo ve třídě a opět třetí místo v historicích.

GSíčko otestováno, forma jezdce taky, nezbývá než pozvat fanoušky do Náměště nad Oslavou, kde bude opět plno lidí, vozů a zábavy. 

Přijďte podpořit náš tým!!

Fotogalerie

 

Video



 

 

Odkazy

 

newsletter

Přejete si pravidelně dostávat newsletter?

Navštivte nás